Neem contact op
Heb je vragen over je bestelling of andere algemene vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
Misschien hebben we je gedachten al gelezen. Gebruik de zoekfunctie om te vinden wat je zoekt.
Als je niet helemaal zeker weet welke maat voor jou geschikt is, raadpleeg dan onze maattabellen. Onze maattabellen bevinden zich direct boven de beschikbare maten.
We snappen het helemaal dat je soms van gedachten veranderd. Maar helaas kunnen we een bestelling niet wijzigen of annuleren als de bestelling eenmaal is geplaatst. Gelukkig kan je het artikel/de artikelen wel retourneren voor een terugbetaling.
Heb je vragen, opmerkingen of feedback? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Wij doen ons best om jouw bericht zo snel mogelijk te beantwoorden.
Op alle werkdagen zijn wij beschikbaar.
Zodra de bestelling is voltooid, ontvangt je een e-mail met je tracking informatie.
Wij verzenden met het postbedrijf PostNL.
Ja, wij verzenden binnen Europa en ook deels buiten Europa. Tijdens het afrekenen van de bestelling kun je zien of wij ook naar jouw land verzenden.
Bestellingen binnen Nederland worden meestal binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd (exclusief verwerkingstijd).
Wat vervelend! Dien eerst een claim in bij de vervoerder en neem vervolgens contact met ons op door ons uw ordernummer en uw specifieke claimnummer te laten weten. Zodra wij die hebben ontvangen, gaan we samen aan de slag om tot de beste oplossing te komen.
Om een artikel te retourneren neem je contact met ons op via ons contactformulier. Vermeld gelieve het juiste bestelnummer en invulgegevens.
Raadpleeg artikel 6 - Retourneren en terugbetaling en artikel 7 - Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd van onze algemene voorwaarden voor informatie over ons retourbeleid.
Ja. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten die betaald moet worden om het artikel/de artikelen te retourneren.
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, beginnen wij met de inspectie. Het kan 1 tot 10 werkdagen duren voordat we jouw retourzending hebben verwerkt. Zodra de artikelen de inspectie hebben ondergaan (en zijn geslaagd) zullen we jouw terugbetaling overmaken via de oorspronkelijke betalingsmethode en jou via de mail op de hoogte stellen van de terugbetaling. Nadat de terugbetaling door ons is uitgevoerd, duurt het nog minimaal 2 werkdagen voordat het geld op jouw rekening is gestort. Houd er rekening mee dat uw terugbetaling alleen kan worden bijgeschreven op uw oorspronkelijke betaalmethode.
Wij accepteren de volgende betaalmethodes:
• Ideal
• Paypal
• Klarna
• Visa
• Mastercard
• Fit Body Culture® cadeaubonnen
• In het bestelproces selecteert de klant ‘Klarna Achteraf betalen' als betaalmethode.
• Vul je gegevens in en voltooi de bestelling.
• Na voltooiing van de bestelling krijgt je een e-mail met het betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in het Klarna-account van de klant.
• De klant betaalt (binnen 30 dagen) het bedrag via het online klantportaal van Klarna of via de Klarna-app.
Nee, de cadeaubonnen hebben geen vervaldatum.
Cadeaubonnen zijn definitieve verkoopartikelen en kunnen dus niet worden geretourneerd voor een terugbetaling of worden geruild.
Als je bent vergeten jouw cadeaubon op uw online bestelling te gebruiken, kunnen we de ongebruikte cadeaubon helaas niet op uw bestelling toepassen nadat deze is geplaatst.
Een VIP membership houdt in dat je aangemeld bent bij onze nieuwbrief. Je krijgt dan toegang tot exclusieve content, updates en nieuws en je ontvange exclusieve (hogere) korting.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief om een VIP klant van Fit Body Culture te worden. Onze aanmeldformulier bevindt zich onderaan in de footer van onze site of verschijnt soms als pop-up op je scherm.
Nee. De lidmaatschap is helemaal gratis.
Heb je vragen over je bestelling of andere algemene vragen? Neem dan gerust contact met ons op.