Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

Misschien hebben we je gedachten al gelezen. Gebruik de zoekfunctie om te vinden wat je zoekt.

Bestellen

Welke maat moet ik kopen?

Als je niet helemaal zeker weet welke maat voor jou geschikt is, raadpleeg dan onze maattabellen. Onze maattabellen bevinden zich direct boven de beschikbare maten.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

We snappen het helemaal dat je soms van gedachten veranderd. Maar helaas kunnen we een bestelling niet wijzigen of annuleren als de bestelling eenmaal is geplaatst. Gelukkig kan je het artikel/de artikelen wel retourneren voor een terugbetaling.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Heb je vragen, opmerkingen of feedback? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Wij doen ons best om jouw bericht zo snel mogelijk te beantwoorden.

Op alle werkdagen zijn wij beschikbaar.

Verzending & levering

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra de bestelling is voltooid, ontvangt je een e-mail met je tracking informatie.

Met welk postbedrijf verzenden jullie?

Wij verzenden met het postbedrijf PostNL.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij verzenden binnen Europa en ook deels buiten Europa. Tijdens het afrekenen van de bestelling kun je zien of wij ook naar jouw land verzenden.

Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen binnen Nederland worden meestal binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd (exclusief verwerkingstijd).

Mijn bestelling is verdwenen, gestolen of beschadigd. Wat nu?

Wat vervelend! Dien eerst een claim in bij de vervoerder en neem vervolgens contact met ons op door ons uw ordernummer en uw specifieke claimnummer te laten weten. Zodra wij die hebben ontvangen, gaan we samen aan de slag om tot de beste oplossing te komen.

Retourneren & terugbetaling

Hoe retourneer ik een artikel?

Om een artikel te retourneren neem je contact met ons op via ons contactformulier. Vermeld gelieve het juiste bestelnummer en invulgegevens.

Wat is jullie retourbeleid?

Raadpleeg artikel 6 - Retourneren en terugbetaling en artikel 7 - Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd van onze algemene voorwaarden voor informatie over ons retourbeleid.

Moet ik zelf de verzendkosten betalen voor het retourneren?

Ja. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten die betaald moet worden om het artikel/de artikelen te retourneren.

Ik verwacht een terugbetaling. Hoe lang duurt dit?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, beginnen wij met de inspectie. Het kan 1 tot 10 werkdagen duren voordat we jouw retourzending hebben verwerkt. Zodra de artikelen de inspectie hebben ondergaan (en zijn geslaagd) zullen we jouw terugbetaling overmaken via de oorspronkelijke betalingsmethode en jou via de mail op de hoogte stellen van de terugbetaling. Nadat de terugbetaling door ons is uitgevoerd, duurt het nog minimaal 2 werkdagen voordat het geld op jouw rekening is gestort. Houd er rekening mee dat uw terugbetaling alleen kan worden bijgeschreven op uw oorspronkelijke betaalmethode.

Betalingen

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Wij accepteren de volgende betaalmethodes:

• Ideal

• Paypal

• Klarna

• Visa

• Mastercard

• Fit Body Culture® cadeaubonnen

Hoe werkt achteraf betalen met Klarna?

• In het bestelproces selecteert de klant ‘Klarna Achteraf betalen' als betaalmethode.

• Vul je gegevens in en voltooi de bestelling.

• Na voltooiing van de bestelling krijgt je een e-mail met het betaalverzoek. Het bedrag wordt toegevoegd aan het openstaande bedrag in het Klarna-account van de klant.

• De klant betaalt (binnen 30 dagen) het bedrag via het online klantportaal van Klarna of via de Klarna-app.

Fit Body Culture® cadeaubon

Hebben de cadeaubonnen een vervaldatum?

Nee, de cadeaubonnen hebben geen vervaldatum.

Kan ik mijn cadeaubon ruilen of retourneren voor een terugbetaling?

Cadeaubonnen zijn definitieve verkoopartikelen en kunnen dus niet worden geretourneerd voor een terugbetaling of worden geruild.

Kan ik een cadeaubon toepassen op een eerdere bestelling?

Als je bent vergeten jouw cadeaubon op uw online bestelling te gebruiken, kunnen we de ongebruikte cadeaubon helaas niet op uw bestelling toepassen nadat deze is geplaatst.

VIP Lidmaatschap

Wat houdt de VIP membership in?

Een VIP membership houdt in dat je aangemeld bent bij onze nieuwbrief. Je krijgt dan toegang tot exclusieve content, updates en nieuws en je ontvange exclusieve (hogere) korting.

Hoe word ik een VIP klant?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief om een VIP klant van Fit Body Culture te worden. Onze aanmeldformulier bevindt zich onderaan in de footer van onze site of verschijnt soms als pop-up op je scherm.

Moet je betalen voor de lidmaatschap?

Nee. De lidmaatschap is helemaal gratis.

Neem contact op

Heb je vragen over je bestelling of andere algemene vragen? neem dan gerust contact met ons op